RACO DEL XEF

En aquest espai trobarem un bon bar, un bon restaurant, un bon vi, llocs que alguna vegada deuríeu tastar, ja em contareu...

sábado, 5 de diciembre de 2009

MADURESA 2006, vi valencia de moixent.


Este vi el recomane per a estes festes , el cap d any i les cel.lebracions estan prop i un bon vi no deu faltar en taula, el preu oscila entre 18 i 20 € en botiga en el restaurant no baixa dels 24€.
recomane el 2006, fixeu-se qu' esta en roig a la part de baix dreta, esta espectacular en el seu punt
disfruteu-lo i ja em direu

3 comentarios:

  1. Esta molt bé aquesta recomanació, s'haurà de provar aquest vinet.....

    ResponderEliminar
  2. tamny, prova el graciano o el mallaura de l´heretat de taverners, es a prop de moixent

    ResponderEliminar
  3. del graciano no te puc dir res perque no el conec pero del mallaura te puc dir que l tinc en el meu poder, ha segut una de les compres dels nadals pero encara el tinc reposant....ja t informare.
    gracies.

    ResponderEliminar

 
TORNAR A TAMANYiCOLOR